T.C.
İzmir Valiliği
İl Sağlık Müdürlüğü
Hizmet Alanlarla İle İlgili Memnuniyet Anketi
Değerli Katılımcı,
Bu anket ile sizlerin değerli görüş ve düşüncelerinizi almak istiyoruz. Anket sonuçları, sizlere daha kaliteli bir hizmet vermek ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için yapacağımız çalışmalara temel oluşturacaktır. Lütfen adınızı belirtmeyiniz. Amacımız sonuçları bir bütün olarak değerlendirmektir. Aşağıda kurumumuzla ilgili verilmiş olan yargılardan, size en uygun olan seçeneği işaretlemenizi rica ederiz. Boş bıraktığınız taktirde anketiniz kaydedilemeyecektir. Soruları samimi bir şekilde yanıtlayacağınız inancıyla sağlayacağınız katkı ve destek için şimdiden teşekkür ederiz.

Kalite Kurulu

Bu Anket İl Sağlık Müdürlüğü İçin Doldurulmaktadır!
Doldurmak İstediğiniz Birimi Seçiniz:
ANKET KATILIMCI PROFİL BİLGİLERİ
1)Kurumdan Hizmet Alma Sıklığı Çok Sık Bazen Hiç
2)Öğrenim Durumunuz İlköğretim Ortaöğretim Lisans Yüksek Lisans Doktora
3)Yaşınız 30 Yaş Altı 31-40 41-50 51-60 61 Yaş Üstü
4)Cinsiyet Kadın Erkek
5)Çalıştığınız Sektör Kamu Özel STK
ANKET SORULARI
ErişebilirlikÇok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
1)İhtiyaç duyulduğunda kurum yetkililerine telefonla ulaşabilmeniz.
2)Kurum hizmetleriyle ilgili bilgilere internetten ulaşabilmeniz.
3)Kurum hizmet binasının yerinin bilinirliği.
4)Kurumun hizmet binasının, hizmet alanların özel durumlarına uygun olması.
5)Kurum hizmet binasına ulaşım kolaylığı.
İletişimÇok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
1)Kurum yönetiminin hizmet alanlara davranış tarzı.
2)Kurum çalışanlarının hizmet alanlara davranış tarzı.
3)Kurum çalışanlarının hizmet alanlara karşı adil ve tarafsız olması.
4)Kurumca şikâyetlerinizin dikkate alınması.
5)Kurumca önerilerinizin dikkate alınması.
6)Kurum yönetici ve çalışanlarının hizmet sunumunda açık ve anlaşılır bir dil kullanması.
7)Kurum yönetici ve çalışanlarının etik değerlere uygun yaklaşımda bulunması.
8)Kurumdan hizmet alırken kendinizi değerli hissetmeniz.
ŞeffaflıkÇok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
1)Kurum yetkililerinin ihtiyaç duyduğunuzda mevzuat ve yasal haklarınız konusunda bilgi vermesi.
2)Kurum iş ve işlemlerinin açık ve anlaşılır bir biçimde tanımlanması.
3)Kurumun hesap verebilirlik ilkesi doğrultusunda hizmet vermesi.
Hizmet SunumuÇok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
1)Kurumun verdiği hizmetlerle ilgili olası sorunlara karşı alternatif çözümler üretmesi.
2)Kurumun hizmet alanların haklarını gözetmesi.
3)Kurumun, hizmetleriyle ilgili ortaya çıkan hataları düzeltmek için gerekli önlemleri alması.
4)Kurumun hizmet sunumunda sürekli kendini geliştirmesi.
5)Kurumda iş ve işlemlerin düzenli yürütülmesi.
6)Kurum hizmetlerinin zamanında alınabilmesi.
7)Kurumun hizmet binasının ve çevresinin bakımlı, düzenli olması.
8)Kurumun yöneticilerinin işlerinde uzman olması.
9)Kurumun çalışanlarının işlerinde uzman olması.
10)Kurumun sunduğu hizmetlere karşı güveniniz.
Tavsiye ve DestekÇok ZayıfZayıfOrtaİyiÇok İyi
1)Kurumun yürüttüğü faaliyetlere hizmet alanların katılımı.
2)Kurumun hizmet anlayışını, diğer kurumlara önerme düzeyiniz.
GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
Sitenin tüm içeriği ve kullanım hakları İzmir Valiliği'ne ait olup, izinsiz kullanılması yasaktır.

Yönetim Bilişim Sistemleri
Giriş Ip: 54.166.238.61