Çağrı Alıcı Hareket Yönetimi - izkalite

T.C.
İzmir Valiliği
İl Kalite Koordinasyon Kurulu
İçeriğe git

Ana menü:

Afet ve Kriz Yönetimi Bir Görev Olarak Algılanmamalı

Hakkımızda > Haberler
Afet ve Kriz Yönetimi Bir Görev Olarak Algılanmamalıdır

İzmir Valiliği 2018 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında 18.10.2018 Perşembe günü 15:00-16:30 saatleri arasında 112 Acil Cağrı Merkezi Müdürü Tuncay Volkan BAYAT tarafından “Çağrı Alıcı Hareket Yönetimi (Afet ve Kriz Yönetimi, Acil Yardım Planları)” konulu eğitim programı Valiliğimiz Mavi Salonunda gerçekleştirildi. İl Kalite Koordinasyon Kurulu yetkililerince "Valilikçe Afet ve Kriz Yönetimi gibi çalışmaların görev olarak algılanmaması gerektiği, kamu vizcanı ve yaşamsal gelecek olarak daha iyi olma yolunda gayret sarfedildiği ifade edildi. Eğitimin sonunda katkılarından dolayı Tuncay Volkan BAYAT’a İl Yazı İşleri Müdürü Özlem GÖKÇE tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.


Ana Sayfa | Hakkımızda | Paydaş Kurumlar | İzmir Valiliği | Kurumsal | İletişim | Genel Site Haritası
© 2017 İzmir Valiliği İl Kalite Koordinasyon Kurulu 855 Sok. No: 40 Konak / İZMİR
Tel: 0 232 455 14 00 & Dahili: 1328 Faks: 0 232 482 04 54 Eposta :izmirkamudakalite@gmail.com
İçeriğe dön | Ana menüye dön